Pas registreren | Mijn Lelypas
Menu

Veel gestelde vragen

Algemeen

Waar kan ik punten op mijn pas besteden

Op deze website en in de app zijn alle deelnemende ondernemers te vinden. Op deze pagina vind je een totaaloverzicht van alle deelnemende bedrijven.

Waar is de pas te verkrijgen?

De spaarpas is gratis bij alle deelnemende bedrijven te verkrijgen; een cadeaukaart opwaarderen kan bij Vonk juweliers, The Read Shop Brunte, The Read Shop Kroonpassage, slijterij Van Yperen, Stempher Flevogroen, Luitjens juwelier en Délifrance.

Wat kost de pas?

De spaarpas is gratis af te halen bij alle deelnemende ondernemers.
Een opgewaardeerde cadeaupas is te koop bij Vonk juweliers, The Read Shop Brunte, The Read Shop Kroonpassage, Stempher Flevogroen, slijterij Van Yperen, Luitjens juwelier en Délifrance.

Kan ik sparen op mijn cadeaukaart?

Ja! U kunt uw cadeaukaart natuurlijk direct verzilveren bij de aangesloten ondernemers, maar u kunt bij dezelfde deelnemers ook verder sparen met uw Lelypas.

Krijg ik korting met de Lelypas?

Nee, in principe is de Lelypas geen kortingskaart. Met de Lelypas spaar je punten bij aankopen die je vervolgens weer kunt verzilveren. Indirect is dit natuurlijk wel korting, maar het is niet zo dat je op vertoon van de pas direct korting krijgt; hier is een vervolgaankoop voor nodig.
Overigens kan de ondernemer natuurlijk wel een actie bedenken waarin je bij gebruik van de Lelypas korting krijgt.

Mag iedereen mijn kaart gebruiken?

Het gehele gezin/huishouden mag van de Lelypas gebruik maken. Het is ook mogelijk twee Lelypassen die op hetzelfde adres geregistreerd zijn te koppelen, waardoor je samen kunt sparen. Zorg ervoor dat beide passen geregistreerd zijn en meld vervolgens beide pasnummers via het contactformulier.

Hoe kan ik mijn Lelypas annuleren/opzeggen?

Door de Lelypas in te leveren bij een aangesloten onderneming en dit te melden via het contactformulier. Het gespaarde bedrag komt dan te vervallen en je gegevens worden verwijderd.

Wat moet ik doen als ik mijn Lelypas ben verloren?

Je kunt bij iedere deelnemer gratis een nieuwe Lelypas ophalen. Als je de verloren Lelypas hebt geregistreerd, kunnen we de gegevens van die pas overzetten op je nieuwe pas, inclusief het saldo. Gebruik de nieuwe Lelypas nog even niet (ook het saldo wordt overschreven) en stuur via het contactformulier een bericht waarin je beide pasnummers vermeldt. We sturen je een mail, zodra de informatie is overgezet.

Registreren

Wat doet stichting Lelypas met mijn gegevens?

Je gegevens worden gebruikt voor marketing activiteiten ten behoeve van de Lelypas. Gegevens worden niet aan derden ter beschikking gesteld of doorverkocht.

Kan ik mijn gegevens inzien of wijzigen?

Ja, dat kan door met je geregistreerde e-mailadres en je pasnummer in te loggen bij ‘Mijn Lelypas’ rechtsboven in het scherm.

Ik heb geregistreerd zonder e-mailadres maar nu moet ik inloggen met een e-mailadres. Hoe kan ik nu inloggen?

Stuur een melding met pasnummer via het contactformulier. Wij zorgen ervoor dat het e-mailadres alsnog wordt toegevoegd aan je registratie zodat je kunt inloggen.

Waarom lukt het niet mijn pas te registreren?

Soms geeft het registratieformulier een onduidelijke foutmelding. Probeer in dit geval alleen de verplichte velden in te vullen en gebruik geen hoofdletters in het mailadres. Nog steeds een foutmelding? Meld dit door middel van het contact formulier onder vernoeming van pasnummer en controlegetal.

Ik heb al een spaarpas en krijg nu ook nog een cadeaukaart. Kunnen deze samengevoegd worden?

Als je meer passen hebt, zijn er verschillende mogelijkheden.

We kunnen de passen koppelen, zodat je beide passen kunt blijven gebruiken. Het saldo wordt dan echter bij elkaar opgeteld en als één gezien. Iedere transactie met een pas wordt dan direct ook gezien door de andere pas. Voorwaarde is wel dat beide passen geregistreerd zijn, op verschillende mailadressen (uit veiligheidsoverwegingen is een mailadres slechts een keer te registreren).
Stuur een mail met beide pasnummers naar info@lelypas.nl en we maken dit in orde.

Je kunt ook het saldo van de ene pas over laten zetten op de andere pas; de tweede pas kan dan weg. Daarvoor hebben we beide fysieke passen nodig. Maak een afspraak via de mail en kom een keer langs bij City Marketing Lelystad (Stadhuisplein 2a), dan voeren we dit voor je uit.

En natuurlijk is het ook gewoon mogelijk een pas “op” te maken en de lege pas vervolgens weg te gooien, zoals bij de meeste cadeaukaarten gebruikelijk is.

Sparen en verzilveren

Hoe lang zijn mijn punten geldig?

De gespaarde punten op de Lelypas zijn oneindig geldig zolang de stichting bestaat.

Waar kan ik zien hoeveel punten ik heb?

Dit kan je zien door in te loggen bij ‘Mijn Lelypas’ rechtsboven in het scherm.

Kan ik sparen op mijn cadeaukaart?

Ja, sinds 18-12-2014 is dit mogelijk.

Waar kan ik de gespaarde punten op mijn Lelypas besteden?

Op deze website en in de app zijn alle deelnemende ondernemers te vinden. Op deze pagina vind je een totaaloverzicht van alle deelnemende bedrijven.

Krijg ik korting met de Lelypas?

Nee, in principe is de Lelypas geen kortingskaart. Met de Lelypas spaar je punten bij aankopen die je vervolgens weer kunt verzilveren. Indirect is dit natuurlijk wel korting, maar het is niet zo dat je op vertoon van de pas direct korting krijgt; hier is een vervolgaankoop voor nodig.
Overigens kan de ondernemer natuurlijk wel een actie bedenken waarin je bij gebruik van de Lelypas korting krijgt.

Wanneer spaar ik punten en hoeveel zijn ze waard?

Punten spaar je bij aankopen bij alle aangesloten ondernemingen. Bij deze ondernemingen kun je de punten ook weer verzilveren. Voor elke betaalde euro spaar je 1 punt en iedere punt is 1 eurocent waard. Bij uitzondering kan het voorkomen dat er bij aankoop van een bepaald artikel niet gespaard kan worden.

Kan ik de gespaarde punten direct gebruiken in dezelfde transactie?

Nee dat is helaas niet mogelijk maar wel direct bij de volgende aankoop bij een aangesloten onderneming.

Ondernemers

Hoe kom ik als ondernemer aan een nieuwe voorraad spaarkaarten?

Deze zijn af te halen bij Harrels in het Lelycentre en in het Stadshart bij City Marketing Lelystad, Stadhuisplein 2a.

Mantelzorgers

Ik heb als mantelzorger een opgewaardeerde Lelypas gekregen. Kan ik daar direct gebruik van maken?

Ja, je kunt direct beginnen met verzilveren van punten bij alle aangesloten ondernemers. Je kunt er ook voor kiezen om op de pas verder te sparen. En je kunt natuurlijk sparen en verzilveren combineren.

Hoe werkt de registratie van Lelypassen voor mantelzorgers?

Alle Lelypassen die aan mantelzorgers verstrekt worden, zijn al geregistreerd. Je kunt dus op de website inloggen met je mailadres en je pasnummer en onder andere je saldo bekijken of je gegevens aanpassen. Voor enkele passen ontbraken de mailadressen, waardoor je mogelijk niet in kunt loggen. Meld dit via het contactformulier en we passen dit zo snel mogelijk aan.

Ik heb vorig jaar een Lelypas aangevraagd als mantelzorgwaardering. Krijg ik deze dit jaar automatisch weer?

Ieder jaar moet je opnieuw een aanvraag indienen voor het mantelzorgcompliment. Dat kan dit jaar nog tot 1 november. Je kunt meer informatie vinden op deze site.

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op.

Twitter
Volg ons op Facebook
Copyright 2017 City Marketing Lelystad Webdesign by RETO
Lelystad geeft lucht Rabobank